رشد شاخصهای بهداشت و درمان در گرمسار؛
پروژههای عمرانی سلامت جان تازه گرفت

فرماندار گرمسار با اشاره به روند رو به رشد شاخصهای بهداشت و درمان شهرستان، از آغاز احداث پانسیون پزشکان، فعال شدن مجدد پروژه ساختمان مرکزی اورژانس با تأمین اعتبار دو میلیارد تومانی و پیگیری رفع موانع احداث ساختمان جدید تأمین اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گرمسار تایمز علی همتی، در جلسه شورای بهداشت شهرستان با اشاره به بهبود شاخصهای حوزه سلامت، از اجرای پروژههای عمرانی در بیمارستان، فعالسازی ساختمان مرکزی اورژانس و پیگیری پروژه تأمین اجتماعی خبر داد.
وی با بیان اینکه وضعیت شاخصهای بهداشت و درمان در شهرستان مسیر رو به رشدی را طی میکند، اظهار داشت: تعامل سازنده میان دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بیمارستان موجب ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهبود شرایط ارائه خدمات به شهروندان شده است.
فرماندار گرمسار با اشاره به پروژههای عمرانی بیمارستان افزود: عملیات احداث ۱۰ واحد پانسیون پزشکان با حضور پیمانکار آغاز شده و این اقدام میتواند نقش مؤثری در ماندگاری کادر درمان در شهرستان داشته باشد. همچنین پروژههای بهسازی پارکینگ، نوسازی سرویسهای بهداشتی و تجهیز آشپزخانه بیمارستان نیز در مراحل پایانی قرار دارند.
همتی در ادامه از فعال شدن مجدد پروژه ساختمان مرکزی اورژانس گرمسار خبر داد و گفت: با تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان اورژانس کشور، عملیات اجرایی این پروژه از سر گرفته شده و با نظارت مستمر در حال انجام است.
وی با اشاره به تعامل مناسب میان نظام پزشکی، پزشکان و شبکه بهداشت شهرستان تصریح کرد: انتظار میرود با همکاری بیشتر میان این مجموعهها و کاهش بروکراسیهای اداری، زمینه حضور متخصصان بیشتری در شهرستان فراهم شود تا مردم خدمات درمانی مورد نیاز خود را با سهولت بیشتری دریافت کنند.
فرماندار گرمسار همچنین از رفع یکی از نیازهای مهم درمانی شهرستان خبر داد و گفت: با راهاندازی دستگاه سنجش تراکم استخوان در بخش خصوصی و طرف قرارداد شدن آن با بیمههای پایه، نیاز بیماران برای مراجعه به تهران یا مرکز استان جهت انجام این آزمایش برطرف شده است.
همتی در پایان با اشاره به آخرین وضعیت احداث ساختمان جدید تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: پیگیریهای لازم برای رفع موانع اداری و اخذ مجوزهای مورد نیاز از شهرداری در حال انجام است و امیدواریم با تسریع این روند، عملیات اجرایی پروژه در آینده نزدیک آغاز شود.
وی همچنین بر نقش شورای بهداشت به عنوان یکی از مهمترین مراجع تصمیمگیری و نظارت در حوزه سلامت شهرستان تأکید کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0