تاریخ انتشار : دوشنبه 22 ژوئن 2026 - 22:15
کد خبر : 6678

اینترنت پایدار و آنتن بدون قطعی در گرمسار؛ فرماندار پای کار آمد

اینترنت پایدار و آنتن بدون قطعی در گرمسار؛ فرماندار پای کار آمد

فرماندار گرمسار توسعه فیبر نوری و رفع نقاط کور ارتباطی را از مطالبات جدی مردم و صنایع شهرستان خواند و گفت: افزایش پایداری آنتن‌دهی در شهرک‌های صنعتی و روستاها، اولویت نخست ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل فناوری اطلاعات استان سمنان در فرمانداری بر رفع مشکلات ارتباطی و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.

 

وی ضمن استقبال از اقدامات صورت گرفته، بر ضرورت پیگیری جدی برای ارتقای سطح خدمات تأکید کرد.

 

فرماندار گرمسار گفت: افزایش و پایداری پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط شهری، روستایی و به‌ویژه شهرک‌های صنعتی از مطالبات مورد نیاز شهرستان است.

 

همتی خواستار شتاب‌بخشی به توسعه شبکه فیبر نوری گرمسار شد و گفت: احداث سایت‌های جدید تلفن همراه جهت رفع نقاط کور ارتباطی دیگر نیاز شهرستان است.

 

وی با بیان اینکه پیگیری و رفع چالش‌های موجود در خدمات‌رسانی دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان گرمسار ضرورت دارد افزود: توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بستری ضروری برای توسعه متوازن شهرستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.