فرماندار گرمسار :
مدیران باید مطالبهگر و پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گرمسار تایمز؛نشست شورای هماهنگی ادارات شهرستان گرمسار روز پنجشنبه به ریاست علی همتی فرماندار این شهرستان برگزار شد.
همتی در این جلسه سه رویکرد «مطالبهگری از مدیران بالادست»، «پاسخگویی به مردم» و «خلاقیت در برنامهریزی» را مهمترین انتظارات از مدیران دستگاههای اجرایی عنوان کرد و افزود: مدیران باید در پیگیری اعتبارات، تجهیزات و نیروی انسانی فعالانه عمل کنند.
وی با انتقاد از میزان پایین جذب اعتبارات ملی در شهرستان اظهار داشت: مدیران نباید در مقابل مدیران استانی و ملی منفعل باشند و باید با پیگیری مستمر، سهم شهرستان از منابع را دریافت کنند.
فرماندار گرمسار همچنین با تأکید بر ضرورت پاسخگویی گفت: مشکلات مردم باید در همان مرحله نخست پیگیری و رفع شود تا شهروندان برای حل مسائل خود مجبور به مراجعات مکرر به ادارات نباشند.
او روزمرگی را «بزرگترین آسیب مدیریت» دانست و افزود: مدیران موظفند برای توسعه پایدار شهرستان، برنامههایی با افق ۲۰ تا ۵۰ ساله متناسب با ظرفیتها و نیازهای منطقه طراحی و اجرا کنند.
به گفته همتی، ارزیابی عملکرد دستگاهها از هفته آینده آغاز میشود و نخستین پرسش ارزیابان درباره برنامه آیندهنگر ادارات خواهد بود. میزان مکاتبات و پیگیریهای هر دستگاه نیز بهعنوان شاخص جدی در این ارزیابیها لحاظ میشود.
فرماندار گرمسار در پایان تأکید کرد: نماینده عالی دولت در شهرستان پاسخگوی مشکلات همه حوزههاست، اما مدیران باید در حوزه مأموریت خود پاسخ مستقیم به مردم داده و در پیگیری مطالبات شهرستان پیشگام باشند.


برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0